Kızlar tahlilimi chat gbye sordum işte bana enfeksiyon var falan dedi işte doktora yazdım yanma yok ağrı yok kan falan yok yani enfeksiyonmu çıkmış bakar mısın yok diyor normal sorum şu idrar yolu enfeksiyon yaşayanların hepsinde yanma kasık ağrısı kan olur mu yoksa olmadanda geçiren var mı bende belirti yok yani