Dünden beri ağrım var kızlar önce belimdeydi sonra sağ yan tarafıma geçti ağrı bugün doktora gittim idrar yolu olabilir dedi ama temiz çıktı progestron fitil verdi yat dinlen dedi kas ağrısıda olabilir dedi ama ben çok endişeliyim bu durumu yaşayan var mı