kif sezaryen ne kadar kolay geçerse geçsin hepimizde biliyoruz ki toparlanma süreci çok uzun, benimde ilki sezaryendi berbattı bende ikincisinde ssvd istiyorum ama son ana kadar belli olan birşey değil ben iatanbuldayım özellere bütçem yok ve sadece Zeynep kamil yapıyor yol yarım saat trafik olunca 1.5 saat, inşaAllah doğumun gönlünce olur hangisini olursan ol kolay geçsin