kif Güvenilir hastane, güvenilir doktor bulmak zor. Ben acil sezaryene alınmıştım, 39.haftaya gelmiştik bebeğin başı yukarda ve su bitiyor kordon dolanmış o nedenle sezaryen oldu. Yoksa doktor normal diyordu hep. Buna rağmen ağladım normal olsaydı dedim ama sonra anlıyor insan her şeyde vardır bir hayır. Sezaryen zor gerçekten o yüzden sizi çok iyi anlıyorum ama dediğim gibi risklerini de göz önünde bulundurun, SSVD yapan iyi bir doktorla görüşün, görüşünü alın o şekilde ilerleyin. Yürüyüş yapın, son haftalarda pelvik masajı yapın, çok kilo almamaya özen gösterin. Ama mesafe gerçekten önemli. Büyükler der ki ikinciler hızlı doğarmış. Trafik olabilir, o an bir şey olur o 1.5 Saat 2 olur. Bir de eşiniz olmadan gideceksiniz, iyi düşünün. Yapabiliyorsanız 3,4 haftalık ev kiralayın o şehirde ve aile yakınlarınızdan biri sizinle kalsın. Benim doktorum söyledi SSVD olacak hamile sürekli gözetimde olmalı. Sizi SSVD yapacak doktor muayene edecek sizi ona göre yönlendirecek. İnşallah hayırlısı olsun hakkınızda. En önemlisi siz de bebeğiniz de sağlıklı ve güvende olun inşallah 🙏🏻