ecrinkusum susaminko ben kızım 10 ayına girecek geçen sene mayıs ayında doğum yaptım on numara bir doktor bayıldım yine olsa yine ona giderdim
Ceku256 susaminko doktordan doktora göre değişiyor heralde benim doktorum normal doğuma teşvik etti ben epiduralli normal doğum yaptım çok şükür
merryrose Ceku256 Benim de iki hamileliğim. Doğumun nasıl olacağı belli değil şehir dışından gelmeyi düşünüyorum oraya. Normal doğuma teşvik etmesi çok güzel. Doğum saat kaçta olursa olsun doktorun kendi mi bizzat doğuma giriyor acaba?
susaminko Bende berna hocaya gidiyorum da memnunum da zaten ama hastane hakkında olumsuz yorum çok duydum o yüzden tedirginim biraz
Ceku256 susaminko ben olumsuz bir durum yaşamadım hiç çok memnun kaldım Berna hoca da diğer ebe arkadaşlar da çok iyiydi
habibeglll Ceku256 merhaba Berna hoca da normal doğum yaptınız değil mi. Ben tam karar vermiştim Buharaya fakat bir kaç gün önce olumsuz şeyler duydum, şehir hastanesinde de yapmak istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım açıkçası 😕😕
emelizabeth hümeyra hoca ya giden var mı normal doğum destekçisi mi? buhara hakkında korkutup sezeryana alıyorlar diye duydum
nnurr_ emelizabeth Benim bir tanıdığım şehir hastanesine gitti doğum anında çok acı çekiyordu normal doğuma zorladılar beklediler normal doğum yapsın oda acıya dayanamadı buharaya gitti hemen sezeryan yaptılar
habibeglll merryrose 49 bin civarı denilmiş, bende Buharayı düşünüyorum, şehir hastanesinden çok memnun kalınmamış diye duydum ama bilemiyorum
susaminko ecrinkusum vajinal doğum mu yaptınız süreciniz nasıl ilerledi ben de 34 haftalığımda stres olmaya başladım😁
ecrinkusum susaminko yok hayır sezeryan oldu mecburi sezeryandı bebeğin suyu yoktu hareket etmiyordu apar topar aldılar yani yoksa Berna hocamla normal doğum diye hazırlıyorduk kendimizi ama nasibimiz böyle oldu 😊