buketdemirrr Merhabakar arkadaşlar gebelik koleatazı olup 2. Gebeliğinde tekrarlayan varmı aranızda doktorum tekrarlama ihtimali var dedi ilk gebeliğim ikizdi 28. Haftada kolestazdan dolayı bir tanesini kaybettim
Mugi buketdemirrr merhaba ben varım ilkinde Kolestaz oldum ama son ana kadar doktora söylemedim kaşıntı olduğunu alerjidir dedim 39. Haftamda kontrolde çok kaşınıyorum dedim Dr test yaptı Kolestazmışım sabah hemen gel dedi doğuma şuan ikinci hamileliğim 35 haftamda kaşıntımı söyledim test yapıldı Kolestaz olmuşum yine şimdi randevu gününü bekliyorum doktor sonuçları daha görmedi bakalım nasıl bir yol izleyecek..
buketdemirrr Mugi Ben şu an 17. Haftamdayım doktorum çoğu zaman tekrarlıyor dedi çok korkuyorum korkunç bir kaşıntıydı umarım tekrarlamaz🥺Rabbim sizinde yardımcınız olsun en kısa zamanda sağ salim kavuşursunuz inşallah yavrunuza 🙏