Gebelikte yasak olanlar dışında her şeyi yiyorum. Fast food genelde evde yapıyorum ben. Dün hamburger çekti canım mesela yaptım evde. Ayda bir ya da iki dışarıdan ama temiz bir yerden yemeye dikkat ediyorum. Plasenta denilen bir şey var sen ne kadar zararlı yersen ye, o senden faydalısını alıyor zaten. Amaç şeker ve karbonhidratı düzgün tutmak. Çoğu yasak gebeleri korumak için. Senden faydalı olan gidiyor, yerini fast-food ile doldurursan sen zayıf kalırsın diye önerilmiyor. Eğer diğer türlü olsaydı savaşlarda beslenmeyen annelerin bebekleri sağlıkla doğmazdı. Elbette bebeğe kilo aldırmak için dengeli ve düzenli beslenmek gerekiyor ama kendi kendine yasak koymak çok etik gelmiyor bana. Doktorların da ortak görüşü bu şekilde. Yani neyi neden yemediğimizi bilirsek içimiz rahat eder. Bu kısıtlamalar sadece bizim sağlığımız için. Dengeli sabah kahvaltısı muz ceviz kabak çekirdeği yoğurt çorba günlük tüketen bir insan arada bir porsiyon tatlı yedi dıye -gebelik şekeri vs ypksa- sadece kendisine kilo aldırır o kadar. Allah vücudumuzu çok güzel bir sistemde yaratmış.