rozaunan Kızlar ben 13+2 hamileyim bana hem rahmin şekil bozukluğu var dedi ama çok şükür bebek sağlikliymis idrar tahlili verdim doktorumu aradım dedi pıroteyin kaçağı var bunu yaşayan varmı kizlar