papatya21_ Kızlar merhaba 2 yıldır evlat sahibi olmak istiyorum en son adet tarihim 20 Aralık 20 gün adetim geçti bugün kan testi verdim beta 900 çıktı ama ultrason da gözükmedi çok heyecanlıyım acaba benim gibi geç yumurtası dölenen varmı💐🤲💐💐💐🌷
merveeski61 Merhaba benim de geç döllenme galiba beta çok güzel arttı en son 2404 çıktı sonucum ama kese göremedi doktor pazartesi tekrar gideceğim
papatya21_ merveeski61 Hayırlı olsun maşallah güzel artmış inslah görürüz ya bende çok merak ediyorum artık hamilelik ler çok farklı olmuş her kes bir şey le karşılaşıyor korkuyorum