22 +5 olduk bir haftadır çok kötüyüm gözlerim açamıyorum zencefil kus burnu içip biraz topladım ama burnum tıkalı baş ağrısı ve aşırı halsizim kızlar geçmiyor bitki çayını bıraktım artık zararlı olur diye ne geçemeyen bir şey mis bebeğime bir şey olmaz İnsalalh benim gibi olan var mı ? Rabbim hepimize şifa versin …