vanilya_kokusu_ saricivciv_ ya ne olur ne olmaz bence hazırla eltim de dün gece doğurdu aniden mesela 😁
vanilya_kokusu_ saricivciv_ yok erken değil di çok şükür Perşembe günü girecekti normalde ama dün geldi bebiş🥹
saricivciv_ vanilya_kokusu_ dün benimde bel ağrım aşırı çoktu bi davete katıldık cok yormadım kendimi ama yorulmuşum demekki bide vajinamın ordaki kemiklerim ağrıyor sızınde ağrı varmı
vanilya_kokusu_ ftmnr38 inşallah sona doğru gidersin ama sana dikiş yapılsaydı keşke ya benim 33 dün gece bur bel ağrısı çektim ödüm patladi 😔 bilmiyorum ya
vanilya_kokusu_ saricivciv_ var valla hatta sabah eşime dedim bu bebek keisn etken gelecek bu aralar çok kasılıyorum😔33 um 36 olsam inanki gelse hiç bir şey olmaz 32+4 te gittim 2100 dü kilosu
saricivciv_ vanilya_kokusu_ maşallah erken gelmelezler inşallah Allahın izniyle doktorunuza sordunuz mu hiç çatı ağrısını falan
annebaliii ecoo123 canım bunu nasıl anlıyorlar sık sık gormeye başladım merak ettım vajınal us ıle mı karından mı bılıyorlar yada sana nasıl bı şikayet verıyor da anladın
ecoo123 annebaliii ben normal kontrole gittiğimde ultrasondan farketti sonra buna vajinadan bakmam gerekiyor daha net görebilmem için dedi
vanilya_kokusu_ saricivciv_ makat gelişi diye normal diyor tekme vuruyor bide bu haftalarda oluyor yalancı sancı sık sık artık ama bilmiyorum pek öyle hissetmiyorum 😔