beyzzsenturkkk ilk çocuğumda sarılıktan bi gece hastanede yatmıştık ve sütüm olmasına rağmen sarılık geçmemişti emziği 15 gün sonra doktor vermemi söylemişti ama o sarılıktan yattığı zaman emzik vermek durumunda kaldık yani evde dursunda lazım olursa kullanırım kafasındayım ve çok gazlı bebekti o yüzden emzik kurtarıcım olmuştu, ilk zamanlar keşke mama verseydim diye çok içerlemiştim çünkü sütüm var diye vermemiştim ama verseydim belki sarılıktan yatmayacaktı o yüzden ilk zamanlar en azından sarılık tehlikesi geçene kadar hem emzirmeyi hem mama vermeyi düşünüyorum, ilk bebeğimde emzirme yastığı çok işimi görmüştü hatta hastaneye götürmediğime pişman olmuştum orda kırlent koyup altıma destek alıp öyle emzirmiştim
Bahsettiğiniz ışık nedir acaba evde 1 yıl daha kalacağız sonra taşınmayı düşünüyoruz kalıcı bir şeye de gerek yok o yüzden link verebiliyor musunuz teşekkür ederim