Papatya05_ esranur760_ 37+4 gelince az kaldı bekle sonra kestirirsin dedim kendi kendime beklemedeyim artık
cokkasmabeabi esranur760_ 3 gebeliğimde de kestirdim. Zaten yazısı yazılmış doğacağı öleceği vakit belli. Anne saçını kesince niye değişsin.
-Papatya33 Ben dayanamayıp kestirdim. Başta korkuyordum ama sonra düşündüm saç kesilirse ömür kısalıyorsa tırnak kesilirken nie birsey olmuyor dedim😀 kestirince rahatladim Valla kisa sac buyuk rahatlik
songulattepe esranur760_ 23 haftalığım ve bugün dayanamayıp kestirdim. Saçlarım üç senedir belimdeydi. Aslından doğumdan sonra kesecektim ama artık o kadar sıkıldım ki dayanamadım😅 Hatta organik boya ile boyattım beyazlarım için. Sadece 15 dakika beklettiler
Yazmelegi_ esranur760_ kızımda da kestirdim simdide 35 haftanın içindeyim yine bu hafta içinde kestirdim
irmairma esranur760_ ben kestirmediğime pişman oldum ya hiç kuaföre falan gidesim gelmedi batıl inançtan falan değil ve şuan çok uzadı artık çok geç 😁
flz3576 esranur760_ 1 hafta önce kestirdim bi sorun olcagını sanmıyorum batıl inanç o ya annem de kestirme diye direndi de başım acıtıyordu saçım uzundu omuzlarıma kadar kestirdim o kadar rahatladım ki anlatamam
Dlrdgn esranur760_ batıl inanç kesinlikle ama ben yine de kestiremedim doğuma kadar sabredeceğim artık 😁
nurdanozc batıl inançlar bunlar ben kestirdim ama boyama sadece önerilmiyor o da 3 aydan sonra herhangi bir sorun olmuyormuş geçen hafta kontrolda bizzat sordum korkmayın