Ukayra Kızlar eskiden şeker hamuru ile kurabiye yapıyordum, bana bir uğraş oluyordu. Ayrıca satışı da iyidi.. sizce tekrar yapsam mı bilemiyorum fikrinizi merak ettim. Özel günler de çok tercih ediliyordu.