Kızlar selam görümcem hamile ve 29 haftalık olacak yarın yaklaşık 1 aydır doktoru suyunun az olduğunu ve idrarında çok yüksek miktarda enfeksiyon olduğunu söyledi. Her hafta kontrole gidiyor hala aynı durumda suyunda biraz yükselme var fakat yeteri miktar da değil bu durumu yaşayan var mı aranızda