anne9800 Elf0305- ben yaptım çıkmadı. Belirtin var mı . Bende belirti tarzı şeyler var ama piskolojikmi anlayamadım
Elf0305- anne9800 bende çok merak ediyordum daha 5 gün önce yumurtlama günümdü sabırsızlanıyor insan 🤦🏻♀️
yeniiannnee Elf0305- ay ben belki beş kere yaptım adet günümün geçmesini beklemeden hepsi boştu en son dişimi sıktım adet günüm 3 gün gecikti yaptım oda silik çıktı şükür şuan 38+3 deyim 😂
anne9800 Elf0305- okadar sabırsızım ki anlamıyorum bu sabırsızlığımı pazartesi veya yarın tekrar yapıcam sanki dayanamıyorum
yeniiannnee anne9800 evet gögüslerimde ağrı vardı şişkinlik birde kasık ağrısı yaşıyordum sol tarafımdan
Elf0305- anne9800 ayyy sen ben olmuşsun😂 nöbetçi eczane uzak banada bide diş çektirdim kaç gündür ağrı kesici alıyorum üst üste kormuyorda değilim 😟
bebegimle_ben yeniiannnee agri goguste sizi gibi demi canim uzun suren gunler suren agrimi bu belirtiler varsa hamilesindir