XBirmelekannesiii Kızlar bugün ikili tarama testi girdim 13 haftalığım doktor belli olmuyor dedi çok zorlayınca çıkıntı var dedi erkeğe benziyor dedi ama emin değilim dedi sizce değişir mi
melisasak35 XBirmelekannesiii evet değişebilir tam 16 haftalarda netleşiyor banada ilk başlarda kız diyolardı oğlum oldu sizinde tam tersi olabilir
Melike3506 XBirmelekannesiii değişebilir bana da 12. Hafta da ikili taramada kıza benziyor demişti 15+4 de erkek olduğunu öğrendim
XBirmelekannesiii melisasak35 yani benim için tabii ki de fark etmiyor bir kızım var bunda kız hissediyorum ama insan her iki meyveden de tatmak istiyor ultrason da herkes erkek erkek diyordu bakalım hayırlısı neyse olsun
annekiz6141 melisasak35 kaçta kız dediler kuzum? Bana 14 te kız 17 de erkek dedıler ben detaylıyı beklıyorum daha çok var püf 😅😅😅
melisasak35 XBirmelekannesiii benimde 2 oğlum var 3.cüye hamileyim kızım olsun çok istiyorum tabiki ama bakalım artık hayırlısı neyse o olsun
XBirmelekannesiii Melike3506 Devlet hastanesi öyle oluyor genellikle ben kızım da özele gitmiştim direk %100 kız dediler bana yani 12. 13. haftada hiçbir değişmemişti
Melike3506 XBirmelekannesiii evet öyle oluyor ama yine de kesinlik vermediği sürece değişme ihtimali oluyor size de benziyor demiş