Kızlar artık evde yapılan gebelik testlerine de güven yok napacağız dün gebelik testi yaptım pozitif çıktı gittim kan verdim negatif 2< çıktı. Bu sabah yine test yaptım bakalım ne çıkacak diye yine pozitif çıktı bence artık güvenmeyip kan testi vermemiz lazım boşuna insan umutlanıyor😒😒😒