Kızlar adet gününüz ne zaman nasıl hesaplıyorsunuz adet olduğunuz günü mü hesaplıyorsunuz yoksa bittiği günü mü hesaplıyorsunuz benim kafam çok karışık şimdi ben 6 ocak’ta adet oldum bugün 6 Şubat bugün adet olmam gerekiyor ama hesapladığım zaman biri diyor adetin gecikmiş biri diyor adetine daha var