ahuazun enfeksiyon doktoru da gördü evet benim de sayısal deger yazıyordu sadece perinatoloji doktoru aviditeyi yaptırdığın hastanede bu 0,6 hangi kategoride ona baktır dedi 0,65ve üzeri yüksekmiş hastanedeki değerlere göre ben yükseğe yakınım ama sınırda orta kısımda yer alıyormuşum 0,4ve 0,4ten küçük olsaydı düşük 0,4-0,6 arası orta (ben bu aralıktayım) 0,65 ve yukarısı yüksek olarak yazıyor verdikleri değer aralıklarında. ama benim sorunum zaten şu bh aviditeyi yaptırmak için geç kaldığımı söylüyorlar 12 hafta ve 12 haftadan küçük olduğu dönem de yaptırmam gerekiyormuş suan sonuçta tam yüksek cıkmadıgı için diyorlar ki bu gebelikte yaşanmış olabilir gebelik öncesinde de bunu yorumlayamıyoruz diyorlar bu yüzden amniyosentez yapabiliriz istersen dediler