aysblz sanırım çok karşılaştıkları bir durum. 20li haftalarımın başındayken şimdi ilaç kullanmayalım sirkeli suyla temizle kendini demişti bi doktor ama çok da uyguladığımı söyleyemem bu yöntemi. rutin olarak belli aralıklarla kan idrar verdikçe enfeksiyonum çıkıyordu hep yükseklik durumuna göre dediğim gibi fitil ya da abtibiyotik reçete ediyolardı ama asla tam olarak geçmedi. normal doğum yaptım bebişe enfeksiyon filan geçmedi bi sorun yaşamadık