pincat benim hikayem biraz hüzünlü olacak ama 96 ile hamile kaldm. 2 farklı doktora gidiyordum aynı anda, ikisi de yağ doku nedeniyle ultrasonda net görüntü elde etmek demediklerini söyledi. İnsülin direnci nedeniyle karın bölgemde ciddi yağlanma var. geç döllenme dediler,küçük bebek dediler. En son da kalp atışı duyulmadı ve bugün kürtaj oldum. İçten içe de kendimi suçluyorum,kilo vermeyi düşünmediğim için.
2,5 yaşında kızım var,ona 87 kilo ile hamile kalıp 101 ile doğuma girmiştim,37. Haftaya kadar da çalışmış hiçbir sıkıntı yaşamamıştım