yenianne_adayl kızımda kese fasulye şeklindeydi soldaydı aşırı güzelleşmiştim hep erkek dediler. Bulantım doğum yaptığım güne kadar sürdü
Oğlumda kese yuvarlaktı soldaydı cildimde fark edilir hiç bir şey yoktu bulantım yine şiddetliydi bu da kız dediler erkek çıktı bence alakası yok.
Tek fark kızda canım aşırı karpuz istiyordu ve hiç iğrenmemiştim
Oğlanda tam tersi görecek gözüm yoktu iğrenmiştim inanılmaz portakal istiyorum portakal suyu portakal midemden dolayı doya doya tükemedim.
Ya da bu hurafeler bende tutmadı.