sema16 ben de 34+2 oldum dokunsan ağlıycam. Eşimle tartışıcak hep bir konu buluyorum. Sonra üzülüyorum ama oda alttan almıyor artık. Mutsuzum, huzursuzum hep ağlamak istiyorum canım çok sıkkın. Destek de göremeyince iyice depresyona girdim. Nasıl takmamaya beceriyosunuz biri tavsiye versin lütfen 🙏🏼