ayseehu Bende hep e bebekten alışveriş yaptım. Kız benimki ama erkek reyonundada giydirebileceğim çok ucuza takımlar bulmuştum. Müslinleleri filan hep trendyoldan aldım çokta kaliteli çıktılar