mavikelebek54 adaluna12 tabi söylerim ama ben kendisinde tedavi gördüğüm ve devamlı takipli olduğum için farklı bi fiyat söylerler mi emin değilim
adaluna12 mavikelebek54 belki size farklı söyleyebilirler dediğiniz gibi. Ben il dışından geleceğim doğum için. Ayrıntılı da gittiğimde 34. haftamda doğum için gelmemi söylemişti. Ben de haftaya gideceğim. Gitmeden net bir bilgim olsun istiyorum yine de.
mavikelebek54 adaluna12 bir de toplam ücreti söylemişlerdir ayrı bi ücret çıkartmazlar o konuda netler
adaluna12 mavikelebek54 tşk ederim. O zman hastaneye ekstra bir ücret vermiyoruz değil mi? Toplam 65 olacak