Papl dchdch canım şimdi duratest diye bi marka varmış eczanede ondan alabildim ne kadar güvenilir bilmiyorum 
Papl meryys bende trendyoldan aldım hep silik çıkarması dışında bi problem yok sanırım benim kargoyu dolandırıcılar kralı serdar tezcan hazırladı sjsjd😁🤣
trp parla94 benim hep silik çıkardı ya güvenemedim awoxada Dpo 8 de çizgi çıkardı sonra negatif gördüm dpo11 12 13 de silik çizgi çıkardı tekrar
Papl dchdch valla bilemedim gidip kan vercem bugün gidebilirsem tabi negatif çıkarsa artık kapatcam test defterini piskolojimm bozuldu gözlerim bozuldu telefonum flaşı alev alacak yakında 🤣😁
Papl dchdch sen naptın canım bugün regl günüm benimde gelirmi bilmiyorum testler böyle çıktı işte hiç bi adet belirtim yok
dchdch Papl valla ben 30 günde adet oluyordum kuzum 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım tüm hormonlarım değişti ovülasyon ile takip ettim 11. Gün yumurtladım bugün yumurtlamadan sonra 12. Gün beklenen adetime de 5 gün var 2 farklı test yaptım
Papl dchdch biri awox heralde diğerinin markası ney canım çizgiler belirmiş iyice inşallah kanda pozitif gelir 🤲🏻🥹👼🏻
Papl dchdch acaba bende geç döllenme falanmı oldu ki ya ondan mı silik çıkıyor awox bilemedim ya kan vermeyede gidemedim çarşamba günü gidebilirim anca
Papl dchdch naptın canım kan verdinmi yada yeni test yaptınmı benim gecikmemin 2. Günü bugün galiba gecikmelide olsa regl olcam kasıklarım ağrımaya başladı çünkü
Papl Selinselinselin alan herkes memnun ama bana hep silik çıkarıyor daha kan veremedim o yüzden anlamadım canım doğrumu yanlışmı