yamrr_ars 👉 Prolaktin 15 ise:
Gayet iyi, normal 👍
Genelde referans aralığı (laboratuvara göre değişir ama):
• 5 – 25 ng/mL → normal
• 25–30 üstü → sınır / takip edilir
• 30+ → gebeliği zorlaştırabilir
Yani 15 ne düşük ne yüksek, tam ideal sayılır 💯
Hamile kalmayı olumsuz etkilemez, ilaçlık bir durum da yok. yapay zeka böyle dıyor cnm