Ebruli5001 Kayınvalidem evinde kuran okutacakmış kurandaki arkadaşları ile birlikte 10-15 kişi arası. Ve benide çağırdı gitmeli miyim siz olsanız gider miydiniz açıkçası hastalık kapmaktan korkuyorum kalabalık ortamdan
birbebegin Ebruli5001 Hastalık ayrı bide kalabalık olacakmış geçen çok kalabalık bir ortama girdim çocuklarda vardı birtanesi kosarak geldi karnıma çarptı çocuk görmedi ama ben çok kötü oldum Allah’tan hastaneye gittikte birseyi yokmuş kalabalık ortamlara dikkat etmek lazım bence
Es07 Ebruli5001 Hasta biri olmadığına eminseniz gidin Ben çok kalabalığa katılmıyorum Hasta olursam atlatamam diye
lotusflowers Ebruli5001 bence riske atmaya değmez. Ortalıkta inanılmaz bulaşıcı hastalıklar dönüyo kimi görsem hasta
elinaz1 Ebruli5001 kalabalık ortama girmedim. Evin içinde yine de hasta oldum . 37. Haftadayım iyileşmeye çalışıyorum🫣 hasta olacaksanız evin içinde bile buluyor maalesef gitmek istiyorsanız gidin istemiyorsanız da gitmeyin niye gelmedi demezler son ayında
Ebruli5001 elinaz1 malum çocuklar zaten daha çok hastalık taşıyor böyle ortamlarda da çocuklarını getiren çok olur eminim riske atmaya değer mi sizce
twobabymomm Ebruli5001 ben şahsen giderdim ama ortalıkta fazla dolasmazdim. Sakin bir yerde otururdum. Kur’an dinlemek için giderim ama hizmet beklemek için cagirdilarsa dusunmem gerek gitmezdim heralde 😄
Ebruli5001 twobabymomm işte bende düşünüyorum çocuklarını falan getiren olurda hastalık kaparsam diye kendimi de bi odaya kapatamam ki gitmemin bi anlamı yok diğer türlü
Ebruli5001 twobabymomm işte sadece görümcem ve kayınvalidem var muhtemelen benden de bekleyecekler diye düşünüyorum hizmet. Bende pek köşeye oturupta onları izleyecek bi tip değilim maalesef