Selam kızlar bebeğim 26+4 günlük kaç gündür hareketlerinde azalma oldu normalde yattığım zaman hangi tarafa yatsam arka arkaya hızlı vurduğu oluyordu ama bu üç gündür çok az hareket ediyor şimdi çikolata yedim koltuğa uzandım soluma doğru bi iki vurdu o da sanki zorla yani yavaş bi şekilde bu haftalar da normal mi yoksa ben mi çok evham yapıyorum ya başım çatlıyor stresten