Kızlar şimdi hastaneden çıktım uygulayama göre 10 haftalık ama usg de 7 haftalık çıktı zaten en başından beri geç döllenme demişti doktor geriden geliyor du şimdi muayene oldum alttan baktı doktor kalp atışı yok dedi sizce sonradan oluşur mu doktor büyük dedi kalp atışı olsa görünür dü dedi şehir hastanesine git dedi yoldayım ne yapacam bilmiyorum çok kötüyüm😰😰