Sewqide Kizlar merhaba 23+1 ilk hamileliğim ve 2 gundur ayaga kalktigimda yada yürüdügümde kasıklarima ağrı vuruyor acı çekiyorum oturdugumda yok oluyor nerdeyse ne oldugunuda anlamadim ilk hamileligim tecrubemde yok normal bise mi yoksa kosa kosa is cikisi hastaneye gitmelimiyim yardim edin lutfen
Ilkheyecanim Sewqide bende var yürürken canım çok yanıyo resmen 20. Haftadayım bebeğin eşi aşağıdaymış sanırım ondan ağrım
Sewqide Ilkheyecanim inş geçer canım ya yürümek zulum oluyor bazen gene sükür sadece bu sorunlar olsun saglikla gelsinlerde
morvili Aynısı benim 16-17 haftalrımda oldu canım sonra geçti kendiliğinden.. Uzun sürerse doktoruna söyle her ihtimale karşı
Sewqide nigarrerdicc hızlıda hareket etmiyorum ki hateketlerimin yavas olmasina dikkat ediyorum ama genede oluyor :(
nigarrerdicc Bir de devlet hastanelerinde cinsiyet söylenmiyor diye duydum doğru mu biliyor musunuz ?
Sewqide nigarrerdicc Ben hep özele gittim ama bende soylemiyorlar biliyorum hatta gorumcem devlete gidiyordu ona soylememisler oda özele gitmisti öğrenmek için
gzduysal nigarrerdicc Alla alla çok ilginç ilk defa duydum bunu ben normalde özele gidiyorum kız dedi ama tastiklensin diye devlette iki ayrı doktora gittim daha sormadan söylediler ☺️