Kızlar selam regl 3-7. Gün günde 2 defa letu kullandım. Bugün kontrolüm vardı regl 12. Gün hala leke geliyor ve yumurta hiç gelişmemiş doktor öyle söyledi. Bugün kullanmaya tekrar başla 5 gün. Haftaya gel dedi 😔 hiçbir problem yok ama büyümedi yaa aranızda yaşayan var mı?