gayehuma Bugün kontrole gittim tam altı haftalık kese boş doktor normalde hem bebeği hem kalp atışını görmem gerekiyordu dedi haftaya tekrar gel yoksa hafta sonu kürtaj olursun dedi betam zaten yavaş ilerlemişti kesede daha yeni görüldü
sarilale123 gayehuma ben de de kese vardı bebek yoktu 15 gün sonra gel o zaman hem bebeği görürüz hem kalp atışını dinleriz dedi. Normal baktı ve karından 15 gün sonra yine görünmedi vajinal baktı gördü. Niye hemen kötüyü söyleyip insanları korkutuyorlar ki anlamıyorum
parildayanyildiz2 gayehuma burda 9. Haftada bile kalp atışını duyanı okuyoruz inşallah hayırlısı olur ama birde başka doktor görüşü de almanı tavsiye ederim
rumeysakulg Ben 5+5 de kese gördüm sadece Dün 6+6 da bebeği gördüm korkmayın Çünkü hesaplar bazen farklı oluyor döllenme muhabbetinden geç olabiliyor mesela ben dün 6+6 diye gittim ama bana 6+2 ile uyumlu dedi
tortillam_ gayehuma 6 haftada keseyi , 7+3(yani dün) bebeği yeni gördüm. Vajinaldan baktı da gördü kilolu olduğum için. Çok erken daha bence. Bekleyin yada başka bir doktora daha görünün 1 hafta sonra
leonlulu gayehuma 6+5 te yolc sac bile yoktu benim canım 8 haftada ancak gördük endişelenme allahın izniyle görürsün daha minicik endişelenmek için erken ☺️
deryadeniz3 gayehuma benim de 6da kese göründü 8de kalp atışını duyduk kötü düşünmeyin içinizi ferah tutun 🌸
aslhnkrts9 gayehuma ben 5 haftalıkken keseyi bebeği 8. Haftada görüp kalp atışını duymuştum . Herşey bebeğin gelişimine bağlı net şu haftada olacak diye bişi yok