Geçen hafta kan uyuşmazlığı için acilde lekelenmem olduğundan iğne yapıldı negatifti kan sonucu ama yine tedbir amaçlı iğne oldum
Bugün doktor genel tahlil almıştı kan uyuşmazlığı testi pozitife çıktı
Nasıl olabilir bu neden pozitif oldu negatifken iğne olduğum halde