Merhabalar. Bugün doktora gittim 6 haftalık kese var ama kalp atışlarını net duyamadım dedi. Haftaya tekrar gel dedi. Yine aynı olursa alırız dedi. Yüreğim ağzımda bekliyorum. 2. Gebeliğim ilkinde hiç bir problem yaşamadım gebeliğe dair. Aşırı mide bulantılarım var birşey yemekte güçlük çekiyorum. Ne yapmam gerekiyor? Bu durumu yaşayan var mı?