Burcu__0506 Kızlar doktor bugün bana bunu verdi aranızda kullanan varmı ? Amh test sonucum 1.53 gayet iyi dedi 3-4 aydır deniyoruz ama hamile kalamıyorum daha önce 2 tane kürtajım oldu 11 mayısta 10 haftalık bebeğimi kaybettim eşimde varıkosel vardı Eylülde ameliyat oldu şuan değerleri güzel ama neden olmuyor anlamıyorum .. sorum şu bu folik asiti kullanıp hamile kalan oldu mu 
GokcesMoMmm Burcu__0506 folik asit ben de kullanıyorum ancak direkt hamilelik sebebi değil vücudu gebeliğe hazırlıyor daha kaliteli yumurta üretimini destekliyor inşallah sağlıkla ilerler sürecin❤️
havva_5 Burcu__0506 ben doktor tavsiyesiyle bunu kullandım ama bi kutu kullandım sadece sonradan alma şansım olmadı bikaç ay düzenli kullanınca etkisini görürsünüz bence güzel bir folik asit
derya5960 Burcu__0506 ben kullandım aynen öbür ay hamile kaldım ama yanında Q10 d vitamin birde demir kullandım bide benim ahm 0.55 falandı
Burcu__0506 havva_5 evet genel olarak içeriği güzel ve hamile kalmayı çok kolaylaştırıp ilk kutuda bile kalanlar olmuş
parla94 folik asit tutunma sonrası bebeği ilk besleyen yapı diye biliyorum o yüzden önemli.bana doktorum regenesis max önerdi. başka bi bölümdeki dr ayrıca solgar folat kullanmamı istedi 1 aydır kullanıyorum yaklaşık. bakalım nolacak
pengumommy Doktorum bana da vifolic başladı içerik olarka bayaga zengin sizinkide benziyor ama bilemem bence faydası oldu ikinci kutuyu bitirmeden hamile olduğumu öğrendim
Burcu__0506 derya5960 d viramini kullanıyorum demiri de serum olarak aldım şuan bu 3.kutu olucak daha önce folidace kullandım 2 kutu
yamrr_ars Burcu__0506 benim kullandığımın markası combinol iyi mi bilen var mı faydasını gören var mı acaba