babyymom59 bebisleben herşey normal dedi abisi 27 haftada 1270 grammış o yüzden biraz zayıf geldi sanki
sara29 Ben 30’lu haftalarda 1300 gibi olması gerekiyor diye okumuştum daha zamanınız var bence..😊 bizde 26+4 haftalığım 920gram 🌼
bebisleben babyymom59 her hamilelik farklı oluyormuş her bebek de farklı tabi kardeş olsalar bile kız-erkek farklı bir çok etken var bunu kendi içinde değerlendirir normal ve iyi kilosu 😌
babyymom59 bebisleben bu da erkek ama ne bilim burada öyle rakamlar görüyoruz insan bi kafaya takıyor acaba ufak mı kaldı düzgün beslenemedim mı diye 😅
cadii babyymom59 doktor iyi dedi sadece ikisinin arası kilosu fazla acilmasa iyi diyor bende az buldum bakalim
Pelinnn2 Benimde canım sıkılıyor 26+3 ama bir hafta geriden geliyor 25+4 gözüküyor 875 gr dedi küçük biraz yiyormuyuz diyo ne var ne yok yiyorum böyle olacak demekki diyor çıldırmamak elde değil
Sevgiiss babyymom59 her şey yolunda dedi canım bence de öyle :) normal yani Bu haftadan sonra kilo almaya başlıyorlar 26+4 de oğlum 960 grammış. 38+6 da 3860 doğdu not almıştım hepsini bakıyorum şimdi
babyymom59 Sevgiiss bende aynı şekilde abisiyle karşılaştırma yapıyorum aradan epey zaman geçti çünkü tahmin yürütmek için unutmuşum valla 😂