Es07 leylaydogan 26 haftada hareketsiz diye koşarak ağlayarak doktora gitmiştim Ah bu bebekler anneleri korkutuyorlar gerçekten bazen
flz3576 leylaydogan normal benim de şuanda öyle çoğunlukla yatıyorlarmış aminyo sıvısı dalgalandıkça yerleri de geniş uyuyorlar ama yerleri daralınca hareket de artıyor
Es07 leylaydogan Yine de hareket yoksa acile gidip bi doktorla görüşebilirsiniz cnm Hareket takibi denmiştir size artık 28 ise
leylaydogan Es07 akşamüstüne kadar bekliyim dedim de hareket etti sonradan ondan gitmedim çok şükür şimdi kıpır kıpır 🙏
Es07 leylaydogan Ay çok şükür Korku endişe annelik ne değişik bir şey Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
betulco leylaydogan aynı haftalarda bu durumu bende yaşamıştım yan yatmak çikolata yemek gibi bir sürü şey yapmıştım ama tık etmedi içeride 12/1 den sonra yatınca hareketlenmişti arada oluyor böyle şeyler 30dan sonrasını bekle az hareket etse de ağrı sancı çekmesem diyor insan bazen çoğu zamanda şükrediyorum
ozlemyilmaz60 Bende 29+1 deyim 3 gün önce başıma geldi çok az bi hareket hissettim gün içinde hatta gitmeye ramak kaldı sonra hareketlendi şimdi yine hareketli bence bazı günler uykusu gündür denk geliyor ve uyuduğun da uzun süre uyuyor endişe etme