aselbalim Kızlar aranızda benim gibi olanlar varmı bilmiyorum ama 36+3haftalığım ve sürekli uyumak iatiyorum
afitp aselbalim canım uyku mu neydi o valla o derece uykusuzum 38 haftalığım 3 haftadır uyumuyorum uyuyabilmeyi özledim şimdiden
aselbalim Es07 ama gece uyuyamıyorum sadeve gündğz bu şekşldeyim ve 4 bucık yaşında bi kızım daha var bu durum beni zorluyo
Es07 aselbalim Ben gece hiç uyuyamadım İki gündür yüzüm gözüm şişti halsizim Bebek doğmuş gibi staj yapıyorum sanki
aselbalim Es07 bu bebegin doğdugu günlere hazırlık gibi ama o zamanda tam tersi gece kalkmakda zorlanıcaksınız geceleri bende taş çatlasın 1.2 saat uyuyorum
Es07 aselbalim Evet doğduktan sonra uykusuzluğa mecbur alışacağız Uykusuzluk beni hasta ediyor Bakalım nasıl olacak Allah kolaylık versin hepimize inşallah
seymanur50 37+2 sıfır uyku 🥹😔 ama akşam üstü 6 gibi çok güzel geliyor uykum 3 yaşında kızım var uyuyamıyorum oda sıkıntı anlıyorum seni cnm Allah yardımcın olsun
aselbalim seymanur50 amin canım hepimizin inşallah hayırlosıyla saglıklı bi şekilde kucagımıza alalım