penbe_karisi bende de var o akıntı illeti ya cok sık olmaya basladı 36+4üz bugün gittim kanlarım alındı idrarda verdim bakalım bebek artık baya baskı yaptıgı için agrılar oluyor galibaa ben gündüz de cekiyorum ama aksam olunca daha beter oluyorum yürüyemiyorum diyebilirim