_momyy Son dakikalarda çekilen acı sancıyı birden mi hissediliyor ki… Aslında açıklığın güzel sadece bebeğin çabuk gelmesini sağlayacaklar buda süreyi kısaltır gibime geldi ama cidden kararsızlık Bende burada bekleyeyim suni sancı alanları😊
2.dogumu bende hastaneye gittiğimde 4 cmdi 3 saat sonra doğum yaptım ama bebeğin kafası olması gereken yerdeydi. Allah kolaylık,güç kuvvet versin canım 🥰