Kızlar benim tansiyonum gebeliğin başından beri 10 a 7 falan ilerliyordu. Bende bu durumdan memnundum açıkçası çünkü damarda direnç var ve kan sulandırıcı hap kullanıyordum. 32. Hafta gibi kan sulandırıcı hapı bıraktık. Başta yine normal deyrediyordu ama şu an 11 e 8.7 falan çıkıyor dün mesela 12.5 e 8.7 yı gördüm. Belki yüksek değil ama sürekli 10 a 7 falandı bende korkuyorum. Ve 12.5 e 8.7 falan çıkınca alet tansiyonu yüksek gösteriyor. Bir doktor 13 e 9 olursa diğeri 14 e 9 olursa hastaneye gel demişti. Henüz olmadı ama içim içimi yiyor bu değerlerim sizce normal mi ben mi çok evham yapıyorum. Sizde de bu durum oldu mu? Evde nasıl düşürebilriim?