Gulfiye canm ben 36dayım hala kullanıyorum.doğuma kadar kullanılıyor benim bildiğim hele sezeryan doğum yapacaksan çok kan kaybı oldugu için doktor bıraktırmıyor.sağlık ocagındaki hemsire doğum sonrası da kullandırabiliyoruz dedi kanı hızlı toparlamak adına