sevaldqn1 Kızlar dün oldum, yüzüm davul gibi resmen dikişleriniz ne zaman iyileştiii bide bu sıcak soğuk yasağı ne zaman bitiyor zaten birsey yiyip içemiyorum
3kedili2bebekli sevaldqn1 yüzünüz davul gibiyse discinizi arayın sıcak soğuk yasağı uyuşukluk bitince bitiyor ama şişlik için discinizi arayın ilaç yazmis miydi ve kesinlikle sigara içmeyin 1 tane bile ayrıca pipet de kullanmayın
myangelson sevaldqn1 ameliyat olmadım ama travmatik 20lik diş çekimi oldu çok zor cekildi. Şişme olmasın diye buz koydum sürekli. Ameliyata da böyle öneriliyor mu bilmiyorum da söylediler mi öyle birşey
sevaldqn1 3kedili2bebekli doktorumun haberi var kuşum soğuk kompleks uyguluyorum, sigara içmiyorum zaten antibiyotik başladı ama agrı kesici ile ayaktayım resmen yoksa kafamı koparcam az kaldı 🤦🏻♀️🥴
sevaldqn1 myangelson soğuk kompleksi bende uyguluyorum canım bana da bu şekilde söylendi sıcak tamamen yasak zaten dikişlerden dolayı yüzümü hissetmiyorum artık soğuktan
sevaldqn1 myangelson evet olur bir kaç günn dediii de ben o birkaç gün ne yapacağım onu düşünüyorum 🤣