Tayinle Ankara dan Eskişehir’e geldm 15 haftalık gebeyim burda hem özel de hem de şehir hastanesinde gebeliğimi takip ettiriyorum lakin buranın şehir hastanesiyle ilgili bir duyum oldum doğumdan sonra bebekleri sağlıklı olsun olmasın 7-10 gün gibi bir süreç yoğun bakımda tutuyolarmış bununla ilgili bilgisi olan var mı. Ben bu nedenle ailem Ankara da diye doğumu Ankara da düşünüyorum