Bende şuan onunla uğraşıyorum ben şeker yüklemesi yaptırmadım ama idrar tahlilinde şeker çıktı takip sonucu gebelik şekeri olduğu anlaşıldı 30+0 bugün diyet uygulanmaya başladı bazen 140 altında çıkıyo 1 saatlik tokluk bazen 160 üstü bu akşam birazcık kaçırdım galiba 202 çıktı şuan elimde su şişesi bol bol su içiyorum 😔