Gizliyim Doktorunla konuştun mu, kansızlıktan da oluyor demir ilacı kullanıyorsundur, bana 17 haftadan sonra başla dedi demir ilacına, bazen bende yemeklerden sonra hazımsızlık yapıyor o da çarpıntı yapıyor,Allah yardımcımız olsun hamilelik gerçekten zorlu bir süreçmiş.