göktuğ dogan nasıl kızlar ya kayınbabamın adını koyacagız engelli eşimde çok istiyor ama bende bana daha hoş kulaga gelcek bi isimde istiyorum göktuğ doğan nasıl sizce kulaga ağır gelmiyor demi eşim kutay doğan veya alp doğan diyor oda bana hoş gelmedi agır geliyor 👀 lütfen yardım 🙈 göktuğ doğan uyumlu değilmi