Ayy deliricem kızlar devlet hastanesinde 2 li test yaptırdım sonucum çıkmış bugün 10.gun ve perinatoloji randevusu zar zor bulup evime 1 saat ki şahsi arabamla vesaitle değil he 1 saat yol yapıp trafikte geldiğim hastanede aldım sonucu doktora göstermem lazım ya haliyle ben anlamam sonuçta doktor demesin mi randevu alıp gelmen lazım tekrar nasıl ya kontrol süresi 10 gün değil mi ben mi yanlış biliyorum anlamadım gitti